بررسی و دانلود تحقیق کارآفرینی تولید نان

بررسی و دانلود تحقیق کارآفرینی تولید نان دارای نکات کلیدی تحقیق کارآفرینی تولید نان,اشتغال زايي در سطح كشور ,نان يكي از اصلي ترين ماده غذايي ,يكي از مهمترين اهداف موضوع نان

فصل اول :
هدف كلي :
اشتغال زايي در سطح كشور با توجه به بالا بودن درصد يكاري و همچنين كسب سود و نيز ارائة بهترين راهها براي توليد و با كيفيت تر نان كه باعث رضايت مصرف كنندگان مي‌گردد .
هدف جزيي :
1. اشتغال زايي
2. سود آوري
3. اراعة يك كار مولد
4. كاهش ضايعات نان
5. افزايش كيفيت توليد
6. شكوفايي اقتصادي
7. رضايت مردم از نان‌هاي فانتزي

ضرورت تحقيق :
نان يكي از اصلي ترين ماده غذايي خانواده ها است و بخشي از درآمد خانواده را به خود اختصاص مي‌دهد . پس دقت در تهيه و مصرف آن بسيار مهم مي‌باشد . يكي از مهمترين اهداف موضوع نان ، اطلاع از مشكلاتي است كه در تهيه و پخت نان براي نانواي‌ها و خريد و استفادة نان‌ها براي مردم مي‌باشد . ارزان بودن قيمت نان در مقايسه با مواد غذايي مشابه مانند : برنج باعث عدم توجه افراد جامعه نسبت به اين مادة غذايي شده است و همچنين رشد روز افزون و تراكم شديد جمعيت ، تناسب تعداد و پراكندگي واحدهاي تهيه و توزيع نلن را نسبت به متغاضيان به هم زده است . و نيز صف‌هاي تولاني نانوايي ها باعث مي‌شود كه خانواده ها مبادرت به خريدن بيشتر از مقدار مورد نياز خود كنند و بخشي از آن را مصرف و مازاد را دور بريزند ، و امروزه استفاده از نان فانتيزي توسط مردم به علل مختلفي چون ، پخت آسان – مصرف صحيح و تقريبا بدون ضايعات و بهداشتي تر بودن اين نوع نان نسبت به نان‌هاي تئوري و سنتي بيشتر رايج گشته‌است . در اين پروژه هر يك از علل به صورت مشروح بيان شدهخ تا با طرح اين مسايل بتوانيم نان‌هاي ديگر را طوري پخت كنيم و راهكارهايي را استفاده كنيم كه همانند نان فانتزي از مزاياي بيشتري از قبيل پخت با كيفيت و آسان كمتر شدن مايعات و .… برخوردار باشد .


دانلود مستقیم فایل