بررسی و دانلود تحقیق جامع آسانسور

بررسی و دانلود تحقیق جامع آسانسور دارای نکات کلیدی تحقیق جامع آسانسور,دانلود تحقیق جامع آسانسور,بررسی تحقیق جامع آسانسور

مقدمه
با كمي تامل به تاريخ صنعت و تغيير و تحولات به وجود آمده در علم بشري در طي اين سالها و پس از انقلاب صنعتي مي بينيم كه بشر همواره از علم به عنوان يك فاكتور بسيار مهم در جهت پاسخگويي به بسياري از مجهولات دنياي اطراف خود بكار مي برد . و همچنين از علم خود در جهت ايجاد راحتي و انجام سريع‌تر امور و در نهايت سرعت بخشيدن به زندگي انسان بهره برده و مي برد و در اين ميان يكي از آن ابزاري كه در سايه تلاش علمي بشر در خدمت انسان به كمك تعلق بشر در آمده صنعت ساخت و طراحي و نصب آسانسور است كه نقش بسزائي در بسياري از امور زندگي و كمك به انسان دارد . مانند حمل بارهاي سنگين و حمل بارهاي بيمارستاني و حمل مسافرين در ساختمان بالاي 5 طبقه به ويژه آسمان خراش و برج ها و حمل مصالح و بسياري از كارهايي كه در صورت نبودن آن انسانمي بايستي رنج محنت بسيار متحمل مي شد براي انجام آن .
در پايان اينجانب سعي كردم با جمع آوري برخي از اطلاعات مفيد در رابطه با اجزاء و ساختمان آسانسور و مراحل نصب و مراكز فروض قطعات و قيمتهاي آنها و بررسي خصوصيات مكاني كارگاه آسانسور بتوانم قدمي هر چند ناچيز در جهت اطلاع رساني به افراد مشتاق اين صنعت پويا به ويژه قشر دانشجو برداشته باشم .
و در اينجا از استاد راهنماي عزيز و دلسوزم جناب آقاي مهندس محمود محمد حسن كه مرا در اين پروژه ياري دادند كمال تشكر وسپاس قلبي خود را ابراز مي دارم .


دانلود مستقیم فایل