بررسی و دانلود پاورپوینت فصل اول 1 کتاب مقدمات روانشناسی سلامت نوشته احمد علی پور (مقدمه ای بر روانشناسی سلامت)

بررسی و دانلود پاورپوینت فصل اول 1 کتاب مقدمات روانشناسی سلامت نوشته احمد علی پور (مقدمه ای بر روانشناسی سلامت) دارای نکات کلیدی کتاب مقدمات روانشناسی سلامت,احمد علی پور,پاورپوینت روانشناسی سلامت,روانشناسی سلامت,مقدمات روانشناسی ,مقدمات روان شناسی سلامت,خلاصه روان شناسی سلامت,روانشناسی سلامت احمد علی پور,ppt مقدمات روانشناسی سلامت,سلامت چیست

پاورپوینت فصل اول 1  کتاب مقدمات روانشناسی سلامت نوشته احمد علی پور (مقدمه ای بر روانشناسی سلامت) در قالب pptx و در حجم 30 اسلاید:

بخشی از متن:

سلامت چیست؟
سلامت مهمترین مسئله بشریت است، زیرا با مرگ و زندگی مرتبط است. فقدان سلامتی به معنای قدم نهادن به سوی مرگ و وجود سلامتی به معنای جریان داشتن زندگی است. تعریف پدیده های با اهمیت برای متخصصان پزشکان نیز دشوار است. مقبول ترین سلامت توسط سازمان جهانی بهداشت(WHO) ارائه شده است(1946). بنا به تعریفWHO سلامت یعنی حالت خوب بودن کامل از لحاظ جسمی روانی و اجتماعی و این تنها به معنای فقدان بیماری و ناتوانی نیست.
یکی از محاسن این تعریف تاکید بر چند بعدی بودن سلامت است. همانطور که ملاحظه می کنید در این تعریف سلامت صرفاً جسمی نیست بلکه را ابعاد روانی و اجتماعی سلامت نیز اهمیت خاصی دارد. از جمله معایب به این تعریف آرمانی بودن آن است یعنی سلامت به مفهوم ارمانی تعریف شده به گونه ای که کمتر کسی می تواند در حالت خوب بودن کامل قرار گیرد.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود مستقیم فایل