دریافت پاورپوینت فصل چهارم کتاب هدایت و مشورت در اسلام (آرای برخی از دانشمندان اسلامی در حوزه هدایت و مشورت | 29139 alis

پاورپوینت,کتاب هدایت و مشورت در اسلام ,نظریه های مشاوره, روان درمانگری,نوشته جواد اژه ای,خلاصه هدایت و مشورت در اسلام,ppt هدایت و مشورت,pdf هدایت و مشورت,هدایت و مشورت در اسلام,آرای برخی از دانشمندان اسلامی, در حوزه هدایت و مشورت,فصل 4

پاورپوینت فصل چهارم کتاب هدایت و مشورت در اسلام (آرای برخی از دانشمندان اسلامی در حوزه هدایت و مشورت) نوشته جواد اژه ای در قالب pptx  و در حجم 56 اسلاید:


بخشی از متن: 
سیره مشاوره و هدایت در اسلام 
همان گونه که قبلاً بیان کردیم، محور اساسی درقرآن مجید ،کلام نبی اکرم و اشارات حضرت علی علیه السلام و سایر ائمه ،محوراصلی هدایت انسان است و مشاور هم در راستای این هدایت صورت می‌پذیرد و به فرمایش حضرت علی علیه السلام《 مشاوره چشم هدایت》 است. لذا در مسیر مشاوراست که راهنمایی و هدایت صورت می پذیرد.
خواجه نظام الملک معتقد بود ایجاد علقه های عاطفی بین افراد، سخن گفتن از روی دلیل و منطق ، فاصله گرفتن از پرخاشگری و خودستایی و پرهیز از کنجکاوی بی مورد درمورد احوال شخصی یکدیگر، جز مواردی بود که در جلسات مشاوره خواجه بایدرعایت می شد.
خواجه نصیرالدین طوسی به راهنمایی علمی و توجه به استعدادها و تفاوتهای فردی ازنکات قابل توجه در نگاه دانشمندان اسلامی به حوزه مشاوره تحصیلی است.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

 

دانلود پاورپوینت فصل چهارم کتاب هدایت و مشورت در اسلام (آرای برخی از دانشمندان اسلامی در حوزه هدایت و مشورت

دریــــافت فایـــل