بررسی و دانلود پاورپوینت اصول تهيه گزارش مطبوعاتی (19 اسلاید)

بررسی و دانلود پاورپوینت اصول تهيه گزارش مطبوعاتی (19 اسلاید) دارای نکات کلیدی تهيه گزارش,,,فايده گزارش نويسي,تعريف گزارش: ,اصول تهيه گزارش مطبوعاتي,پاورپوینت اصول تهيه گزارش مطبوعاتی ,آشنايي با برخي از مراحل گزارش نويسي: ,گزارش مصور

پاورپوینت اصول تهيه گزارش مطبوعاتی (19 اسلاید)

بخشی از متن:
 تعریف گزارش:

گزارش از نظر لغوي به معناي انجام دادن، اطلاع دادن و خبردادن است و از نظر اصطلاحاتي به معناي دادن اطلاعات سازمان يافته يا نظر مشورتي در امري كه بر مبناي آن اتخاذ و تصميم گيري آگاهانه براي گريزه امكان پذير باشد.

فايده گزارش نويسي:
نتيجه و فايده گزارش نويسي رساندن پيام به خواننده است با سرعت، صحت و روشني مهم اين است كه نويسنده گزارش بتواند تصوير روشني از فكر و هدف خود را در ذهن خواننده ترسيم نمايد و مقصود خود را بي كم و كاست به نحوي كه دقيقا مقصود وي از نوشتن آن گزارش مي باشد درذهن خواننده نقش بند آنرا روي كاغذ بياورد.
گزارش نويسي از مهمترين وسائل مبادله اطلاعات است زيرا بيشتر تصميمات بر اساس گزارش هايي است كه از مسئولان سطوح پايين تر دريافت مي دارند پس اگر در تهيه و تنظيم گزلرش ها دقت كافي نشود. تصميماتي كه گرفته مي شود از عيب و نقص بر كنار نخواهد بود. هنگام نوشتن گزارش بسياري از مطالب مهم فراموش مي شود واگر طرح منطق و روش صحيح گزارش نويسي رعايت نشود بيم آن مي رود كه اشتباه زيادي رخ ندهد.

تهيه گزارش
تهيه گزارش: اساسا گذشتن و تهيه گزارش هميشه كاردشواري بود و براي بيشتر افراد كاري اساسي به شمار مي رود چرا كه هر نوشته بايد پاسخگويي دو مطلب باشد.
1- اينكه چه مي خواهيم بنويسيم 2- چگونه مي خواهيم بنويسيم.


دانلود مستقیم فایل