بررسی و دانلود پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری (دونالد أ هب) نوشته میتو اچ السون دارای نکات کلیدی کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری,میتو اچ السون ,بی آر هرگنهان , علی اکبر سیف,پاورپوینت مقدمه ای بر نظریه های یادگیری,خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری,ppt مقدمه ای بر نظریه های یادگیری,دونالد أ هب,فصل چهاردهم,دونالد هب
پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مقدمه ای بر نظریه های یادگیری (دونالد أ هب) نوشته میتو اچ السون و بی آر هرگنهان ترجمه علی اکبر سیف در قالب pptx و در حجم 42 اسلاید:
بخشی از متن:
دونالد أ هب
کار های نظری او،خدمت های دانشجویان و همکارانش و حتی گمانه زنی های اولیه ی او بینش مندانه و خلاقانه بوده اند.
یکی از آفریننده ترین پژوهشگران و نظریه پردازان در زمینه ی روانشناسی است.
هب در ایام تحصیل خود در دانشگاه مک گیل با روش پاولفی آموزش دید،او برای نظریه های پاولفی محدودیت هایی می دید و برای آن چندان اهمیت قائل نبود
سه مشاهده هب
1.برخلاف آنچه رفتارگرایان و تداعی گرایان معتقدند، مغز صرفا به صورت یک جعبه تقسیم عمل نمی کند. اگر چنین بود، تخریب مقدار زیادی از بافت قطعه پیشانی می بایست تاثیر تخریبی بیشتری میداشت؛
۲. هوش از تجربه ناشی می شود، و بنابراین ارثی نیست؛
3. تجارب کودکی از تجارب بزرگسالی در تعیین هوش مهم ترند.